Józsefvárosi Gazdálkodási
Központ Zrt.

Parkolás díjfizetése, számlázás, parkolás mobiltelefonnal

A parkolás megkezdésétől haladéktalanul kell megkezdeni a parkolási díj megfizetését!

Az automatánál az igénybe venni kívánt parkolási időtartamnak megfelelő pénzérmék bedobása, vagy a CHIP kártyáról letöltése után a jegy kinyomtatásával, és a jegy a szélvédő mögötti elhelyezésével, vagy MOBIL parkolással lehet szabályosan várakozni a díjfizető övezetekben.

A megváltott parkolójegyet szíveskedjen az első szélvédő mögött úgy elhelyezni, hogy a jegy jól látható legyen. Kérjük, a jegyen semmilyen javítást ne végezzen. Ha a lejárt jegy meghosszabbítására újabb parkolójegyet vált, akkor a lejárt jegyet szíveskedjék a szélvédő mögül elvenni..

Az adott jegykiadó automata esetleges meghibásodása esetén szíveskedjenek másik automatánál, vagy egyéb módon (MOBIL fizetéssel) megfizetni a várakozási díjat.

A közterületi parkolásért fizetendő összeg egy szolgáltatási díj (TEÁOR 5221), melynek bruttó összege 21,26% ÁFA tartalommal bír.

ÁFA-s számlát készpénzzel megváltott jegyek, pótdíjak és egyéb befizetések eredeti bizonylatairól tudunk kiállítani ügyfélszolgálati irodáinkban vagy postai úton. Postai befizetés, illetve átutalás esetén a számla kiállítása csak a befizető nevére és címére történhet. Amennyiben a számlakérés postán történik, a kísérő levélben kérjük, jelölje meg a számlakérő nevét, címét, illetve postázási címét és a számlát kiküldjük Önnek.

A pótdíj számla a jogszabály rendelkezése alapján két tételből áll: a várakozási díjkülönbözetből (mely egy órai alapdíjnak felel meg), és az ezen felül a befizetés időpontjától függő mértékű pótdíjból, ez utóbbi nem tartalmaz ÁFA-t.

A Mobil Parkolás egyszerű és kényelmes lehetőséget biztosít Önnek, hogy előzetes regisztráció nélkül, mobiltelefonjával vásároljon parkolójegyet Józsefvárosban.

A 2011. évi CC. törvény rendelkezése alapján 2014. július 01-től a Nemzeti Mobilfizetési Zrt feladata a Mobil Parkolás biztosítása

A MOBIL parkolás szolgáltatója az NMF Zrt. https://www.nemzetimobilfizetes.hu/

A Nemzeti Mobil Ügyfélszolgálata: 36-36-889-889 (08-20 óra között hívható) telefonszámon. Információs vonal: +36-1-989-0000.

A MOBIL parkolással sem lehet az adott övezetben megszabott várakozási idő korlátnál hosszabb időre parkolást indítani. A maximális várakozási idő elteltével újabb MOBIL parkolást kell indítania.

Mobil Parkolás előnyei:

  • Nem kell előzetesen regisztrálni, szerződni és nincs havidíj.
  • Egyszerűen igénybe vehető, nincs szükség aprópénzre.
  • Amennyiben lejár a parkolása, mobiltelefonja segítségével új parkolást kezdeményezhet.
  • Nem kell állandóan az óráját figyelnie, hiszen a parkolási idő lejárta előtt SMS-ben értesíti Önt a NMFR.

A parkolás indításához és megállításához küldjön SMS üzenetet vagy hívja, a parkolójegy kiadó automatán olvasható 06-20/30/70-763-XXXX (ahol az XXXX a konkrét zóna száma) számot.

HA NEM KAP NYUGTÁZÓ VÁLASZ SMS-T, AKKOR A LEGKÖZELEBBI AUTOMATÁNÁL FIZESSE MEG A PARKOLÁST!

Parkolását csak a STOP szó elküldésével állíthatja le.

Gyakori hiba, hogy nem a saját mobil szolgáltató előhívó számát használják az SMS elküldésére, és ilyenkor nem indul el a MOBIL parkolás. Egy telefonszámról nem indítható két rendszámra mobil parkolás, mert a második mobilparkolás indításával egy időben, az első mobilparkolást leállítja a NMFR.