Magunkról

Tisztelt Látogató!

A Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt-t 2015-ben hozta létre a Józsefvárosi Önkormányzat több önkormányzati szervezet összeolvasztásával.

A Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt., vagy ahogyan a kerületben élők ismerik, a „JGK” jelenleg hat igazgatósággal végzi a közszolgáltatási feladatokat.

  1. A Lakhatási és Ingatlanüzemeltetési Igazgatóság, melynek feladatai lakhatási ügyek, ingatlanüzemeltetés, ingatlanok takarítása, önkormányzati intézmények, óvodák bölcsődék karbantartása, tulajdonosi képviselet a társházakban.
  2. A Vagyonhasznosítási Igazgatóság a helyiségbérbeadással, ingatlanértékesítéssel, a Teleki téri piac üzemeltetésével foglalkozik. Emellett társasházi közös képviseleti tevékenységet is ellát.
  3. A Városüzemeltetési Igazgatóság munkatársai végzik a közterületek, játszóterek, kutyafuttatók karbantartását, közterületek takarítását, ellátnak közterületi kertészeti feladatokat. Az igazgatóságon belül működik a kerületőrség.
  4. A Parkolási Igazgatóság feladata a parkolás ellenőrzése, a parkolóautomaták karbantartása, a parkolási ügyfélszolgálat működtetése.
  5. A Gazdasági Igazgatóságon végzik a pénzügyi, számviteli, házelszámolási feladatokat. Itt működik a személyügyi iroda. A lakásügyhöz tartozó díjbeszedési és hátralékkezelési tevékenységet is innen szervezzük meg.
  6. A Központi Igazgatóság biztosítja a cég működésének alapfeltételeit, az informatikai és ügyviteli rendszereket, bonyolítja a beszerzéseket, működteti a telephelyeket. A kollégák kommunikációs és ügyfélkapcsolati tevékenységet végeznek.

A Képviselő-testület 2024. októberi alakuló ülésén választott meg a JGK vezérigazgatójának öt évre. Célom a szervezet hatékonyságának és eredményességének növelése, az ügyfélközpontúság erősítése.
A józsefvárosiak visszajelzései, észrevételei, javaslatai fontosak számunkra. Várjuk kéréseiket, ötleteiket, bejelentéseiket, hogy ezekből is okulva dolgozhassunk a kerületért.

Borbás Gabriella
vezérigazgató