Kiadó üzlethelyiségek Józsefvárosban – 2025. február

Kiadó üzlethelyiségek Józsefvárosban – 2025. február

A Józsefvárosi Önkormányzat 2025 február hónapban újabb 13 db üzlethelyiséget hirdetett meg kiadásra.
Ismerje meg az üzlethelyiségeket!
jozsefvaros.hu/go/helyisegek_terkepen_2025februar

Szempontok
A pályázatok elbírálása során több szempontot is figyelembe veszünk. A havi bérleti díjra ajánlott összegen felül szempont az is, hogy a pályázó hány havi bérleti díj előre történő megfizetését vállalja. A pályázatokat a Józsefvárosi Önkormányzat Pénzügyi és Tulajdonosi Bizottsága fogja elbírálni és a legnagyobb pontszámot elérő pályázat lesz a nyertes.

Hogyan tudok pályázni?
A kiadó üzlethelyiségekkel térképünkön lehet megismerkedni. A kiadó üzletekkel kapcsolatban keresse a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. munkatársait az Őr utca 8. 1. em. 35. szám alatti Helyiséggazdálkodási Irodában személyesen vagy a +36 1 216 6962 telefonszámon, hogy egyeztetést követően lehetőség legyen a megtekintésre is 2025. március 19-ig.

A pályázat leadásának feltétele, hogy a pályázó befizesse az ajánlati biztosíték összegét, (amely a minimális bérleti díj + ÁFA mértékével megegyező összegű) és beadja pályázatát a megadott határidőn belül. Az ajánlati biztosíték összege (minimális bérleti díj + ÁFA) szerepel az egyes üzlethelyiségek adatlapján.

Számlaszám:
Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt.
OTP Bank Nyrt.: 11784009-22229762

A pályázatot elektronikusan kell benyújtani itt: https://www.jgk.hu/palyazatok/helyiseg-berbeadasi-palyazatok/

A benyújtás határideje: 2025. március 19. 11:30

Ezekre a dátumokra kell figyelni:

2025. február 1. : Pályázási időszak kezdete

2025. február 1. – 2025. március 19. : Üzletek megtekintése

2025. március 19. 11:30 : Pályázatok beküldésének határideje

2025. március 19. 23:59 : Ajánlati biztosíték befizetésének határideje

2025. március 20. 10:00 : Pályázatok bontása

2025. május 10. : Eredményhirdetés

Mit kell leadni a pályázathoz?
A pályázóknak dokumentumot nem kell benyújtani az eljárás során, azonban vannak dokumentumok, amiket eredeti példányban a pályázat nyerteseinek 15 munkanapon belül be kell nyújtania:

Mindenkinek be kell nyújtania:

  1. Jelentkezési lap (kitöltendő elektronikus űrlap tartalmazza)
  2. Ajánlati összesítő (kitöltendő elektronikus űrlap tartalmazza)
  3. Az ajánlattevő nyilatkozatai (kitöltendő elektronikus űrlap tartalmazza) +
  4. Pályázati biztosíték határidőre történő (ajánlattevő általi) megfizetése a kért bankszámlaszámra

Csak a nyertesnek kell bemutatnia:

  1. Aláírási címpéldány (jogi személy/szervezet esetén)
  2. Ptk. előírásai szerinti bizonyító erejű meghatalmazás, amennyiben az ajánlatot nem a cég képviselője nyújtja be vagy az esetleges ügyintézést nem a cég képviselője végzi
  3. Amennyiben az ajánlattevő nem szerepel a köztartozásmentes adatbázisban, úgy 30 napnál nem régebbi NAV igazolás arról, hogy nem áll fenn köztartozása (beszerezhető: Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál)
  4. 30 napnál nem régebbi Helyi adó igazolás (beszerezhető: Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Költségvetési és Pénzügyi Ügyosztály Adóügyi Irodájától Tel: +36 1 459-2511)
  5. Sorbanállási nyilatkozat (arról, hogy az elmúlt 6 hónapban sorban álló tételt nem tartottak nyilván (beszerezhető: számlavezető banktól)
  6. Amennyiben szükséges, további okiratok a szervezet átláthatóságának igazolására

További információt és gyakran ismételt kérdéseket az alábbi linkre kattintva találhat:
Kiadó üzlethelyiségek Józsefvárosban – 2025. február – Józsefvárosi Önkormányzat