Kiadó üzlethelyiségek Józsefvárosban – 2024. december

A Józsefvárosi Önkormányzat 2024 decembertől 51 db üzlethelyiséget hirdetett meg kiadásra.
Szempontok
A pályázatok elbírálása során több szempontot is figyelembe veszünk. A havi bérleti díjra ajánlott összegen felül szempont az is, hogy a pályázó hány havi bérleti díj előre történő megfizetését vállalja. A pályázatokat a Józsefvárosi Önkormányzat Pénzügyi és Tulajdonosi Bizottsága fogja elbírálni és a legnagyobb pontszámot elérő pályázat lesz a nyertes.
Hogyan tudok pályázni?
A kiadó üzlethelyiségekkel térképünkön lehet megismerkedni. A kiadó üzletekkel kapcsolatban keresse a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. munkatársait az Őr utca 8. 1. em. 35. szám alatti Helyiséggazdálkodási Irodában személyesen vagy a +36 1 216 6962 telefonszámon, hogy egyeztetést követően lehetőség legyen a megtekintésre is 2025. január 31-ig.
A pályázat leadásának feltétele, hogy a pályázó befizesse az ajánlati biztosíték összegét, (amely a minimális bérleti díj + ÁFA mértékével megegyező összegű) és beadja pályázatát a megadott határidőn belül. Az ajánlati biztosíték összege (minimális bérleti díj + ÁFA) szerepel az egyes üzlethelyiségek adatlapján.
Számlaszám: Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt.
OTP Bank Nyrt.: 11784009-22229762
A pályázatot elektronikusan kell benyújtani itt: https://www.jgk.hu/palyazatok/helyiseg-berbeadasi-palyazatok/
A benyújtás határideje: 2025. január 31. 11:30
Ezekre a dátumokra kell figyelni:
2024. december 16.: Pályázási időszak kezdete
2024. december 16. – 2025. január 31.: Üzletek megtekintése (2024. december 23. és 27. között illetve 2025. január 1-jén az JGK Zrt. Helyiséggazdálkodási Irodája és Ingatlanszolgáltatási Irodája zárva lesz)
2025. január 31. 11:30: Pályázatok beküldésének határideje
2025. január 31. 23:59: Ajánlati biztosíték befizetésének határideje
2025. február 3. 10:00: Pályázatok bontása
2025. március 31.: Eredményhirdetés
Mit kell leadni a pályázathoz?
A pályázóknak dokumentumot nem kell benyújtani az eljárás során, azonban vannak dokumentumok, amiket eredeti példányban a pályázat nyerteseinek 15 munkanapon belül be kell nyújtania:
Mindenkinek be kell nyújtania:
- Jelentkezési lap (kitöltendő elektronikus űrlap tartalmazza)
- Ajánlati összesítő (kitöltendő elektronikus űrlap tartalmazza)
- Az ajánlattevő nyilatkozatai (kitöltendő elektronikus űrlap tartalmazza)
- Pályázati biztosíték határidőre történő (ajánlattevő általi) megfizetése a kért bankszámlaszámra
Csak a nyertesnek kell bemutatnia:
- Aláírási címpéldány (jogi személy/szervezet esetén)
- Ptk. előírásai szerinti bizonyító erejű meghatalmazás, amennyiben az ajánlatot nem a cég képviselője nyújtja be vagy az esetleges ügyintézést nem a cég képviselője végzi
- Amennyiben az ajánlattevő nem szerepel a köztartozásmentes adatbázisban, úgy 30 napnál nem régebbi NAV igazolás arról, hogy nem áll fenn köztartozása (beszerezhető: Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál)
- 30 napnál nem régebbi Helyi adó igazolás (beszerezhető: Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Költségvetési és Pénzügyi Ügyosztály Adóügyi Irodájától Tel: +36 1 459-2511)
- Sorbanállási nyilatkozat (arról, hogy az elmúlt 6 hónapban sorban álló tételt nem tartottak nyilván (beszerezhető: számlavezető banktól)
- Amennyiben szükséges, további okiratok a szervezet átláthatóságának igazolására
További részletek és a gyakran ismételt kérdések a Józsefvárosi Önkormányzat honlapján talál:
Kiadó üzlethelyiségek Józsefvárosban