Kommunikációs és Ügyfélkapcsolati Iroda
Az Iroda új, a 2024 novemberi szervezeti átalakítás során jött létre. Az Iroda feladata, hogy megtervezi és koordinálja a JGK kommunikációs feladatainak végrehajtását, elkészíti a kommunikációs, marketing anyagokat, és ügyfélközpontú módon fejleszti a társaság honlapját, továbbá gondoskodik annak folyamatos frissítéséről. Kapcsolatot tart az Önkormányzat kommunikációs stábjával és a Polgármesteri Hivatal Közösségi Részvételi Irodájával. Koordinálja a kommunikációs fejlesztő tréningeket.
Részt vesz az ügyfélelégedettség mérésében, értékelésében, javaslatokat fogalmaz meg az ügyfélelégedettséget javítására. Az Iroda elkészíti az egyes ingatlanértékesítési pályázatokhoz, árverésekhez kapcsolódó hirdetéseket, figyeli és felkutatja az új hirdetési felületeket, javaslatot tesz a meglévő hirdetési szokások módosítására, fejlesztésére és kezeli a társaság által üzemeltetett hirdetési felületeket.