Működési és Beszerzési Iroda
Az Iroda feladata a beszerzési eljárások szabályszerű lefolytatása, naprakész nyilvántartás vezetése a folyamatban lévő eljárásokról. Évente nagyjából 110-130 beszerzési eljárás lefolytatását végzik. Az Önkormányzat, az önkormányzati gazdasági társaságok és az önkormányzati költségvetési szervek közbeszerzési eljárásainak a koordinációja, lebonyolítása 2024. decemberében a Képviselő-testület által elfogadott közbeszerzési szabályzat szerint a JGK-hoz került. Az évi 10-15 közbeszerzési eljárást a vezérigazgatói titkársággal közösen az iroda bonyolítja le. Az iroda ezen túlmenően ellátja a belső ellátási feladatokat is. Elvégzi a Társaság telephelyei közötti eszközmozgások, költözések megszervezését, belső ellátási igények felmérését, és gondoskodik a szükséges eszközök beszerzéséről, selejtezés, nyomtatók, másolók, egyéb irodai műszaki eszközök állapotának felméréséről, esetleges javításának ügyintézéséről, együttműködve az informatikával, társterületekkel.